Desarrollo de competencias profesionales del Licenciado en Administración (UNR) a través del Taller de Práctica Profesional
DOI:
https://doi.org/10.35305/iiata.v6i6.32Keywords:
Competencies, Bachelor’s Degree in Administration, Professional PracticeAbstract
Based on the question of whether the career succeeds in training competent professionals, sufficiently prepared to face dynamic and unstable contexts, particularly with their current instances of professional practice, the study raises as a research problem the Development of Professional Competencies of the Graduates in Administration of the National University of Rosario through the different modalities of Professional Practice implemented in the Career: Internship, Final Work and Dissertation. The research adopts a predominantly quantitative approach, with a descriptive, cross-sectional study. The main instrument is the survey, applying a self-administered questionnaire to a self-selected sample of graduates.
Downloads
Metrics
References
Oviedo, R. R. (2020). “Desarrollo de Competencias a través de la Práctica Profesional: Impacto del Taller de Práctica Profesional en las Competencias de los Licenciados en Administración de la Universidad Nacional de Rosario”. Trabajo Final. Especialización en Gestión de Recursos Humanos. Universidad Nacional de Rosario. Facultad de Ciencias Económicas y Estadística. Rosario, 02 de Noviembre de 2020.
Oviedo, R. R., Gaibazzi, M. F., Leda, A. C., Racca, A. P., Siegenthaler, B. E. y Suñer, M. N. (2020) “Importancia del desarrollo de competencias para el ejercicio del profesional en Ciencias Económicas en un contexto VICA”. En: Informes de Investigación. IIATA. 5(5). Octubre de 2020. ISSN Nº 2525-1023 (en línea).
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.